Cami yıkan AKePe zihniyeti | Kim Müslüman?

Merhaba bu yazıyı not olsun diye yazıyorum. Haberi olmayanlar da okusun, yorumunu da kendi yapsın vicdan muhasebesi içinde. Biliyorsunuz özellikle 31 Mayıs 2013 tarihinden itibaren alevlenen Taksim Gezi Parkı olayları hem Tayyip'in yapmış olduğu düşüncesiz açıklamalar, hem de polisin ortantısız şiddeti sayesinden önlenemez bir kaos halinedönüştü. Bunun yanında bu kaos ortamından yararlanmak isteyen DHKP-C gibi örgütler de meydanlara inme fırsatı buldu bu sayede. O yasadışı örgütlerin mensupları oradaki kalabalığın içinde çok az bir kitle olmasına rağmen, Tayyip'in tüm eylemcileri marjinal ve çapulcu olarak ifade etmesi de ayrı bir komikliktir. Bu örgütlerin fırsat bulmasının tek sebebi de devlet tarafından yaratılmış olan kaostur bana göre. En baştan yanlış yaptılar ve bu yanlışa devam ediyorlar.



Tüm bu olaylar yaşanırken Dolmabahçe'de polisin müdahelesi ile karşılaşılan eylemci gruptan yaralananlar ve biber gazından, coptan ve sopadan kaçmak isteyenler Dolmabahçe Camii'ne (Bezm-i Alem Valide Sultan Cami) sığındılar. Doktorlar ve tıp öğrencileri yaralananları cami içerisinde tedavi etmeye çalıştı ellerinden geldiğince. Tüm bunlar yaşandıktan sonra ertesi günlerde büyük sultan Tayyip'den açıklama geldi. Zaten ne zaman açıklama yapsa ortalık daha fazla karışıyor, borsa dip yapıyordu. Yine öyle oldu ama bu kez bir suçlama ile geldi karşımıza. Neydi o?

"Camide içki içtiler" - Tayyip (Haziran 2013)

Evet aynen böyle dedi ve bunu duyan zaten hazırda bekleyen yandaş medyası da bunu yaymaya başladı abartı bir şekilde. Daha sonra camii imamı veya müezzini tam hatırlamıyorum bir açıklama yaptı. "Ben camide içki içeni, alkol alanı görmedim." Bu açıklamayı beklemiyorlardı sanırım ama buna rağmen bu içki içildi söylemlerine devam ettiler. Neyse yalan söyleyen kimse Allah'ın gazabı onların üzerine olsun! Giriş uzadı ama yazmak lazımdı çünkü "ne dediler? ne yaptılar?"ı daha iyi anlamak için.

Evet Allah'ın evi camiileri kendi kalesi sanan bu zihniyetin söylemleri ve eylemlerinin ne kadar farklı olduğunu ise yeni ortaya çıkan görüntüler ile daha iyi gördük. Tabii görmek istemeyenler yine görmeyecek. Bilsinler ki cehennem sizin gibi münafıklar ve riyakarlar için var! Haberi aynen veriyorum.

Yer Malatya, Hollandalı bir şirket AVM yapmak için AKP BELEDİYESİ'nden satın almış olduğu arazi içerisindeki HAL camiisini yıkıyor. Bu da haberi. (http://www.sabah.com.tr/Ekonomi/2013/04/20/avm-icin-cami-yiktilar) Hani videoya rağmen inanmayan göremeyen! olur diye Sabah gazetesi linki verdim özellikle)- Lütfen izleyin!

        

Şimdi soruyorum din iman deyince yangından kül bırakmayan başka partiler için geçmişte camiileri ahırlara çevirdi diyen zihniyet bunu nasıl açıklayacak. Özellikle makarnacılardan yorum bekliyorum. Lütfen açıklasınlar. Aydınlanmak istiyorum! Siyonist dediğiniz İsrail'de ancak bu kadarını yapabilir zaten, bir farkı yok. Ama şu net, daha önce de demiştim bunlara oy verenler elinizde şehit kanı var, hesabını vereceksiniz diye. Şimdi gördük ki verdiğiniz oylar sayesinde artık bu camii'nin yıkılmasında da payınız var. Hesabını siz yapın :)

Para > Dini Değerler. 
Mekke < Pensilvanya. 

0 yorum:

Yorum Gönder

+