Vine videoları | foseptik çukuru gibi mizah!

Merhaba sevgili seray severler. Bugün atarlı günümdeyim, bazı kesimlere atar yapıp gideceğim. Eminim yine sessiz çoğunluğun sesi olacağım bu yazıyla. Çünkü bu konu hakkında yazmasam içimde kalır, böyle şişer şişer kocaman olur. O yüzden bir kaç satır da olsa karalamam lazım, "yeter ulan, bu nedir aga?, nerede yaşıyorsunuz siz, ananız babanız yok mu sizin ulan" diye dolanacağım yoksa. Konumuz vine videoları ve onları çeken ergenler ve yaşı büyük beyni küçük olanlar. (daha da ağır konuşurdum da abdestim bozulmasın) hoho!

Evet, son dönemlerde oldukça popüler olan bir sosyal medya uygulaması Vine'dan bahsedeceğim. Aslında baktığımızda gayet mantıklı bir oluşum, kısa kısa 6-7 saniyelik videolar çekebiliyorsun ve bunu arkadaşlarınla paylaşabiliyorsun, twitter'ın videolusu gibi bir şey. Ama gel gör ki, özellikle ülkemizde öyle bir akım başlamış ki; bu vine denen uygulama çok farklı bir boyut kazanmış. O boyutu kazanmaz olaydı, boyu devrilesice diyenleri duyar gibiyim. Teneşirlere gelesinizzz diye de ben ekleyeyim öhöömm.

Arkadaşların video çekip paylaşmasına, hatta kendi aralarında saçma sapan eğlenmelerine sözüm yok. Ergen işte ne bekliyorsun ki sonuçta. Ama olayın boyutu çok farklı, geçen aylarda baktım bir çok kişi "ayyyy bu çocuk çok komik" veya "bunun videolarına hastayım, çok yetenekli" gibi şeyler deyince, merak ettim bir kaç video izledim ve yorumum: "Bunun neresi komik arkadaş, ne içiyorsunuz siz" oldu. Bir kaç tane daha izledim, yok ıhhh, zerre komik değil ama ("gel gör beni aşk neyledi") bir kitle var (beyin nakli yaptırdıklarını düşünüyorum) bu videolara ahahahha hihihihi tarzı tepkileri verebiliyor. Ya mizah denen şey artık piyasadan kalktı ya da bunlar bildiğin salak. Başka bir seçenek yok, kusura bakmayın canlarım.

İzlediğim kadarıyla da bir vine videosu için gereken malzemeler ise şunlar, yaz kızım; (Büyük hizmet)
- Bir adet saçını şekil verdiğini sanan apaçi veya kezban. Arzuya göre bir kaç apaçi/kezban aynı video içerisinde de kullanılabilir. Yine isteyenler damak tadına göre biraz kaşar serpiştirebilir videoya. Paşa gönlünüz bilir.
- Bir kaç adet küfür, özellikle sonunda olursa tadından yenmez. Bir amouğagoyummm tarzı ne oldu anlaşılmayan bir küfür ile mizahın doruklarını yaşayabilirsiniz. 
- Bir telefon (olmazsa olmaz)
- IQ seviyesinin normalin altında olması videoların başarı oranını artıracaktır. "Ayyy ben çok zekiyim ki" diyenler, video çekebilir, beyninize sağlık.
- Bir adet dağınık oda
- Biraz küfür (haha pardon söylemiştim)
- Ağız işsizlik ve dehşet verici bir "ruhsal" ergenlik
Gördüğünüz gibi bir çok içerik bunlardan ibaret. Küfrü komiklik sanan, mizah sananlara kafam girsin (oldu mu komik, söylesenize) bence olmadı. Bir de bunların fenomenleri falan çıkmış, hiç birini bilmiyorum ama eminim bir çoğu yukarıda saydığım özelliklere uyuyordur. Bakınız burada en iyi vine videoları diye bir video var, izledim abi bu kadar mı basit mizah ulan, zeka seviyesi ilkokul terk resmen.

Açıkçası o kadar yazdım ama bu videoları nasıl komik bulabiliyorsunuz anlamam pek güç, vallahi güç. Recep İvedik'in milyonları sinemaya topladığı, Akp'nin yüzde elli oy aldığı bir ülkede beklentileri çok yukarı çekmemek lazım aslında. Büyüğü nasılsa ergeni, genci de öyle oluyor, aha işte ancak bu kadar oluyor. Son olarak foseptik tipi mizahınızda boğulun vine severler, (bunu da anlamamışlardır ayyy canlarım).

Doyamadım yazmaya, efenimm vallahi bu ülkede bu kadar çok zavallı olduğunu bilmiyordum (doğru düzgün kullanan arkadaşları tenzih ederim) hiç mi güleceğiniz bir şey yok bunlardan başka, hııı canım hııı :)

ukturko. (youtube misyoneri)

0 yorum:

Yorum Gönder

+