Yurt dışında kız tavlamak için Yunan veya İtalyan olmak

Merhaba sevgili seray severler. Şu an omzum süratli bir şekilde ağrımaya devam ederken (sürat felakettir yapma etme dedim dinlemiyor) Ankara semalarından siz sevgi pıtırcıklarına sesleniyorum. Ankara seması dediysem uçakta değilim, pilot da değilim. Olsam olsam vecihi olurum hoho. Ama tüm bu olumsuzluklar size bilgi dolu! şeyler yazmamın önünde bir engel teşkil etmiyor. Bilen bilir Ankara'dayken genelde yazı yazarım, değişik bir memleket burası, kurtulamıyorum, bir şeyler oluyor sonra yine burada buluyorum kendimi. Benim lanetim de Ankara sanırım, birisi yoga yapsa da enerji falan yollasa da rahatlasam, çakralarım açılsa... Neyse canım gevezelik yaptım fazlasıyla, konumuz başlıkta da gördüğünüz gibi yurt dışına çıkınca nasıl kız tavlarız temalı. Bir çok unsur var bir araya getirmeniz gereken ama en önemlisini açıklayacağım bugün öhömm...


Evet, kendimizi ecnebi kızlarımıza Türk'üz diye tanıtmıyoruz. Burası çok önemli. Yunan, Kıbrıslı veya İtalyan oluyoruz. Hayır sapına kadar Türk'üm ben, olmaz öyle şey aga diye çıkmayın hemen, eminiz senden şampiyon ama nedenleri var, senin iyiliğin için hepsi :)

Birinci neden ülkemizi düşünüyoruz. Çünkü yurt dışına çıktın, gelmişken bir manita da yapsak fena olmaz, olmuyor böyle Hakan ile hep diye düşünebilirsiniz. Tabii herkes ülkemizi güzel temsil etmiyor, bu olumsuz puanlar hep Türk'ler şöyle Türk'ler böyleye dönüşebiliyor. O yüzden özellikle ilk defa böyle bir işe kalkışanlar kesinlikle Yunan'ım desin, hatta gülerek yumruğu sıkıp Hellas! diye bağırmalı ki inandırıcı olsun. Bu sayede yapacağınız acemilikleri de Yunan'a itelemiş oluruz, bir taşta bilmem kaç kuş. Vatanperverlik budur işte! :)

İkinci nedenimiz ise asıl nedenimiz oluyor. Niye böyle yapıyoruz çünkü Türk'lerin nedendir bilinmez (haha) kötü bir imajı var özellikle avrupa ülkelerinde. Ben de olmadı ama yaşayan arkadaşlarım var Türk'üm deyince ışık hızıyla kaçan kızlar var. Bu durum o kızların ayıbı ama gurbetçi gençlerimiz pek rahat durmuyor sanırım, ondan olabilir. Amacımız nedenlerini bulmak değil sonuca ulaşmak zaten, nedenlerine takılıp üzülmeyin. Bizim de kaderimiz buymuş ne yapalım :)

Neden bu üç ülkeyi seçiyoruz çünkü bize çok benziyorlar özellikle Yunanlılar ile benzerliğimiz üst seviyede bence, İtalyanlar da keze öyle. Bizim kızların "ayyy italyan" demesine bakmayın, bizden farkları yok. Aynı odunluk, aynı kıroluk onlarda da var haha :) Hatta onlar daha kötü, biliyorum, italyan gayet yılışık tipler. Ben zamanında daha gençken kendimi Türkiye'de popstarım diye tanıtmıştım, hiç işe yaramamıştı, acaba Türk'üm diye mi yoksa popstarım diye mi beğenmedi daha çözemedim hehe :)

Bu, ben Yunanım, İtalyanım olayını sadece barlarda, gece klüplerinde veya ne bileyim publarda falan yapıyoruz. Buralarda dolanan kızların zeka seviyeleri genelde üst seviye olmuyor, genelde tabii. O yüzden o dumanlı kafalarıyla sizin gerçekten Yunan olup olmadığınızı anlayamaz.Türk ön yargısını da bu şekilde kırmış oluruz. Aslında ön yargılı olmasalar çok sevecekler sizi ama işte bazıları da böyle. Dışarıda entelektüel sohbetlerinizde :)) yine Türküm diye dolaşın. Namımız kötü yayılmasın amaç :)

Son olarak selam verdiğiniz kıza öncelikle nereli olduğunu sorun. Ona göre milliyetinizi seçin. Yunan bir kıza aa ben de yunanım demeyelim, sonra kitlenir kalırsınız :) Bir de tabii bir isim soyisim belirleyin kendinize. Yunan için Dimitri, İtalyan için Francesco gayet güzel tercihler, bunlardan şaşmayın. Selanik'liyim falan deyin mesela, biraz bilgi edinin orası hakkında. Emek ve zaman harcayın bu iş için. Öyle Alanya'da Rus turist tavlamak değil bu, aynı kefeye koymayalım, basitleştirmeyelim, biraz da seçici olalım, kendinize saygınız olsun. :)

ÖRNEK:

- Hey.
- Heyy!
- Burası da çok sıcak değil mi sence de (böyle ortaya karışık sıradan muhabbetler)
- Evet yaa (sıcaklık alırsanız hemen soru cümlesiyle devam ediyoruz)
- Nerelisin sen hiç buralılara benzemiyorsun (standart cümlemiz haha)
-  Çek'im ben, ya sen?
- (gevelemeden) ben Dimitri Selanik'ten bilirsin hellas (gülüşmeler) (Dileğe göre annanem Türk diyebilirsiniz muhabbet genişler, Türkiye'den yardırırsınız) :)

Bu dediklerim kuzey ülkelerindeki kızlarda işe yaramayabilir, belki de yarar bilmiyorum. Çünkü bir deneyimim yok onlarla ilgili. O yüzden yerinde incelemek ve sizlere aktarmak için haziranın sonunda İzlanda'ya gidiyorum. Oradaki ortamı çok merak ediyorum, hiç o ülke insanı ile muhatap olmadım. Deneyimlerimi yine bu sevgi dolu sayfalardan sizlere aktaracağım, bir rehber gibi olacak. Görüşürüz sevgili Dimitri'ler  :)

xoxo ukturko

0 yorum:

Yorum Gönder

+