Her yaz Aşk-ı Memnu tekrarı izleyen kız

Sıcak bir temmuz gününden daha merhaba sevgili seray severler. Her zaman olduğu gibi yine toplumu yakından ilgilendiren bir konu başlığı ile sizlerle birlikteyim. Konumuz Aşk-ı Memnu ama ne Bihter ne de Behlül, Adnan bey ise hiç değil! Konu, yaz aylarında sürekli bir şekilde tekrarı yayınlanan Aşk-ı Memnu izleyen kızlar! Şimdi hemen buradan onları eleştireceğim, "ayyy aşk-ı memnu mu kaldı" diyeceğim çıkmasın lütfen, ben sizin yanınızdayım, daha önce nasıl mühendis kızlara yapılan haksızlığa karşı göğsümü siper ettiysem sizin içinde aynısını yapacağımdan, şüpheniz olmasın, öhöömm!


Evet her sene olduğu gibi temmuz ayı ile birlikte güzide kanalımız Kanal D, Aşk-ı Memnu tekrarını vermeye başladı ve bir çok kız "Aşk-ı Memnu oleeey" nidaları eşliğinde öğleden sonralarını Bihter, Behlül ve boynuzlu Adnan üçgeni içinde geçirmeye başladı. Hiç diziyi takip etmesem de gerek twitter'dan gerekse arkadaşlarım sayesinde Aşk-ı Memnu'nun tekrarı olduğunu duymamak mümkün değil. Çünkü büyük bir kitle var bu tekrarları izleyen. İlk başlarda anlam veremiyorsun nedir bu diziye olan aşk, doktorlar dizisinden ne farkı var. Ha Kutsi, ha Behlül ne farkeder diyorsun., haha demiyorsun :) Ama böyle bir güç var. Birleşseler parti kursalar iktidar olurlar, alayına akarlar :)

Bir armut olarak Aşk-ı Memnu'ya olan sevgiyi hala anlama kudretine erişemesem de bu dizi tekrarını sevinç çığlıkları eşliğinde, sanki daha ilk defa izliyormuş gibi takip eden kızlara da çok büyük bir saygım var. Bu saygı kalabalık olduklarından korktuğumdan değil :) samimiyetlerine saygı duyuyorum. Ben Türk dizisi izlemem, belgesel izlerim geyiğini herkes bilir, bu sevgi dolu içi bihter bihter diye atan kızlarımız hiç bir kompleks olmadan Aşk-ı Memnu diyebiliyorlar. Ama sanırım anladığım kadarıyla dizi bu sene 17.bölümden başlamış, direkt olaya akmış, bu konuda bir isyan var. Lütfen yetkililer gözardı etmesin. Daha çok bihter görmek istiyoruz!

Hmm bir de, bu diziyi izleyen kızların genel kitlesine şöyle bir baktığımda hep güzel kızlar. Şöyle bir baktım, aa bu da güzel, aa bu da diye geziyorsun. Benden artık geçti de! hani güzel kız yok abi nerede o eski güzeller diyen gençler Aşk-ı Memnu tekrarları izleyen kızlara yönelsin :) Bu diziyi bu samimiyetle izleyen kızdan da zarar gelmez, kötlük yoktur onun içinde, ben öyle düşünüyorum. Tatlı tatlı oturmuş izliyor, daha ne istiyorsunuz!

Ayrıca sanırım biz erkeklerin anlaması çok güç. Tekrarı olan bir dizi üzerinden yeniden kritik yapma kadınlara özgü bir şey. Mesela çok görüyorum, "aaa Bihter'in elbisesi ne kadar güzel, Elif'in eteğinin aynısı kaynımda var ayynııı evveet" eşliğinde izliyorlar. Hehe.

"Beni beni bihterini" der giderim :)

xoxo ukturko

0 yorum:

Yorum Gönder

+